Holy Quran Pashto Translation [Kabuli Tafseer; M. Q. Kashaf; islamlacom.com]
(
(1 (2 (3 (4 (5 (6 (7 (8 (9
(10 (11 (12 (13 (14 (15 (16 (17 (18 (19 (1:

Give us a like, if you really like us! که ستاسو دغه پاڼه خوښيږي نو يې لطفا په يو لايک ونازوئ

(16:101) (آيت نمبر:سورة نمبر)
وإذا بدلنا آية مكان آية والله أعلم بما ينزل قالوا إنما أنت مفتر بل أكثرهم لا يعلمون

وَإِذَا بَدَّلْنَا آيَةً مَكَانَ آيَةٍ ۙ وَاللَّهُ أَعْلَمُ بِمَا يُنَزِّلُ قَالُوا إِنَّمَا أَنْتَ مُفْتَرٍ ۚ بَلْ أَكْثَرُهُمْ لَا يَعْلَمُونَ
له کابلي تفسير څخه پښتو ژباړه:
 اوكله چې بدلوومونږ ( راليږوكوم ناسخ ) آيت په ځاى د ( بل منسوخ ) آيت ( دوخت په مصلحت ) سره حال داچې الله ښه پوه دى په هغه چې راليږي نووايي دا( كفارنبي ته ) بيشكه همداخبره ده چې ته دروغ تړونكى يې ( په الله ) ( نه ده داسې لكه چې دوى يې وايي ) بلكې زياتره ددوى نه پوهيږي ( دنسخې په حكمت ).
د مولوي قيام الدين کشاف پښتو ژباړه:
كله چې مونږ د يوايت پر ځاى بل ايت نازلوو، او الله ښه پوهيږي چې څه نازل كړي؛ نو دا خلك وايي چې تا دا قرآن په خپله جوړ كړيدى، اصلي خبره داده چې له دوى نه زياتره خلك له حقيقت نه ناخبره دي.
له کابلي تفسير کتاب څخه پښتو تفسير:
 تفسير : پخوانى حکم وکړچې دعظيم الشان قرآن دلوستلوپه وخت کې درټلې شيطان له ټګې څخه پناه وغواړي چې هغه په دغه ښه اومبارک کارکې څه موانع اومشکلات درپيښ نه کړي دلته دهغه دځينوموانعوذکرکوي چې دپاک قرآن په متعلق يې پيداکوي حقيقت خودادى چې ټول قرآن خويوځلي نه دى نازل شوى بلکه وخت په وخت يې ايتونه نازليدل مثلاپه اول کې يې دکفاروله ممانعت کړى ؤ څه موده وروسته مسلمانانوته امروشوچې له کسارواومشرکانوسره جهادوکړى ياپه ابتداء کې يې حکم کړى ؤ (قُمِ اللَّيْلَ إِلاَّ قَلِيلاً 2 نِصْفَهُ ) الايه ) لږ موده وروسته په همغه معظمه مکه کې دغه ايت نازل شو(فَتَابَ عَلَيْكُمْ فَاقْرَؤُوا مَا تَيَسَّرَ مِنَ الْقُرْآنِ ) الايه ) کافرانودداسې احکاموله آوريدلوڅخه اعتراض کاوه چې دغه څرنګه دپاک الله کلام کيداى شي اياالله تعالى Y معاذالله ) له بيخرې څخه دهغې يوې خبرې حکم دکړىؤ بياچې خبرشونوبل حکم يې صادرکړمعلوميږي چې ته دغسې خبرې له خپله ځانه جوړوې که نه دالله تعالى Y کلام له سره پر دغسې احکامونه شي مشتمليداى چې يوه ورځ يوشى وي اوبله ورځ بل شى ممکن چې شيطان همداسې وسوسې اوشبهې دځينومسلمانانوپه زړونوکې واچوى نودهغه ځواب ورکوي چې دغه ستاسې اعتراض محض جهالت اوناپوهې ده که تاسې ته دنسخې حقيقت معلوم واى نوله سره به موداسې الفاظ له خپلې ژبې څخه نه واى ايستلى دنسخې مطلب تش همدغومره دى چې ديوه موقيت حکم دميعاددپوره کيدلوڅخه وروسته بل حکم وليږل شي اياکه يوطبيب دلسوياشلو ورځو لپاره دمنضج نسخه تجويزکړى او وروسته له هغه دمسهل تجويزوکړى نودغه تجويزونه دهغه طبيب په ناپوهې اوبې عملې دليل کيداى شي اوکه هغه سړى چې داسې خبرې کوي پخپله جاهل اوناپوه دى الله تعالى Y ته پخپله ښه چې په هروخت کې چې هرحکم يې نازل فرمايلې دى همغه درست اوصحيح دى يعنې هغه روحانې غذاء يادواء چې تجويزشوې ده ترکومه حده پورې دروحانى مريضانومزاجه اوحالاتوسره مناسبه ده .
Source: {powered by: islamlacom.com}[ جُز يا پاره - ربما 14 ؛ سورة - النحل 16 ؛ آيت - 101 ] (16:101)